Pogoji poslovanja

 

Splošni pogoji so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov, s priporočili GZS in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje.

Vabimo vas, da si pazljivo preberete splošne pogoje poslovanja spletne trgovine, saj vas zavezujejo s trenutkom, ko vstopite vanjo. Splošni pogoji so veljavni na vseh straneh spletne trgovine. V primeru, da se s ponujenimi splošnimi pogoji ne strinjate, vas prosimo, da ogleda strani in nakupa prek naše spletne trgovine ne opravite. Šteje se, da ste z vsakim opravljenim ogledom in opravljenim naročilom prek spletne trgovine, seznanjeni s celotno vsebino pogojev poslovanja in ste v te pogoje poslovanja privolili brez omejitev. Pogoje poslovanja bomo redno ažurirali in bodo v vsakem trenutku v svoji najnovejši in veljavni različici v celotnem besedilu dostopni vsakomur brez težav.

Pridružujemo si pravico do kakršnihkoli sprememb, delnih ali v celoti, kateregakoli dela pogojev poslovanja brez posebne najave. Spremembe veljajo od trenutka objave. Za posamezno naročilo veljajo pogoji poslovanja, ki so objavljeni na spletni strani v času oddaje naročila.

Splošno:
Spletna trgovina je namenjena nakupu in prodaji blaga, ki jo izvaja družba Bolton Adriatic d.o.o., Polje 12, 5290 Šempeter pri Gorici, davčna št. 89086805, tel. št. 05 3305050, fax. št. 05 3305058, e-naslov: klubkupcev@boltonadriatic.si (v nadaljevanju Bolton Adriatic).

Družba Bolton Adriatic ni preverila vseh spletnih strani, ki so povezane s spletno stranjo spletne trgovine in zato ni odgovorna za vsebino katere koli zunanje ali druge strani, ki je na kakršen koli način z njo povezana. Pri vseh povezavah z drugimi spletnimi stranmi ali mesti nosi celotno tveganje in odgovornost uporabnik sam.

Obvestilo v skladu z 32. členom Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.
V skladu s tretjim odstavkom 32. člena Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (Uradni list RS, št. 81/2015) vas seznanjamo, da Bolton Adriatic d.o.o. za reševanje potrošniškega spora, ki ga potrošnik lahko sproži v skladu z navedenim zakonom, ne priznava nobenega izvajalca IRPS.

Cene in blago:
Cene in ostale ugodnosti veljajo v trenutku oddaje naročila. Navedene spletne cene veljajo izključno za spletne nakupe. Cene vključujejo DDV.
Prepovedani so nakupi z namenom preprodaje blaga.
Račun o opravljenem plačilu kupnine bo kupec prejel ob prevzemu blaga.

V primeru, da izdelka ni na zalogi, boste obveščeni.

Bolton Adriatic si pridržuje pravico do spremembe cen blaga.

Bistvene lastnosti blaga so opisane pri posameznem blagu v spletni trgovini, slike blaga so lahko simbolične, služijo kot informativni prikaz in ne odražajo vedno v celoti dejanskega stanja blaga.

Pogoji članstva:
Nakupi so dovoljeni samo zaposlenim v podjetju Bolton Adriatic d.o.o., poslovnim partnerjem in osebam, ki jih zaposleni v podjetju Bolton Adriatic d.o.o predlagajo.

Z registracijo preko spletnega obrazca slednji postanejo registrirani uporabnik in pridobijo pravico do nakupa.

Člani so lahko samo osebe starejše od 18 let. Nakupe preko spletne strani lahko opravljajo le člani.
Uporabnik-član je sam odgovoren za dostop do svojih podatkov. Uporabnik-član jamči za točnost in resničnost vseh posredovanih podatkov in odgovarja za škodo, nastalo zaradi netočnih oziroma neresničnih podatkov.

Prevzem blaga:
Naročeno blago se lahko prevzame v skladišču podjetja Bolton Adriatic, na naslovu Loke 1 A, 5000 Nova Gorica, vsak delovni dan med 06:30 in 08:00 ter med 12.00 in 13.00 uro, po prejemu obvestila po elektronski pošti ali po telefonu, da je vaše blago pripravljeno. Rok za prevzem blaga je 2 delovna dni od dneva poslanega obvestila o pripravljenosti blaga. Kupec se mora pred prevzemom

Minimalni in maksimalni nakup:
Minimalni znesek, za katerega lahko opravite enkratni nakup v spletni trgovini je 30,00 evrov, maksimalni znesek pa 1.000,00 evrov z ddv.

Potek naročila:
Postopek naročila je potrošniku prijazen, varen in hiter.
Pogoj za spletno naročanje je registracija uporabnika. Registrirate se lahko z izpolnitvijo obrazca za registracijo na spletni strani ter z izpolnjevanjem pogojev članstva.

Postopek nakupa:
1. Izberite želeni izdelek in kliknite na gumb "v košarico" ob njem.
2. Ko ste izdelek dodali v nakupovalno košarico, se vam bo na desni pokazal vaš izdelek v košarici. Če želite dodati še kakšen izdelek, nadaljujte z iskanjem želenih izdelkov ter dodajanjem izdelkov po postopku navedenem v točki 1. Izdelki se hranijo v košarici dokler naročilo ne bo izvedeno ali dokler ne boste izdelkov sami odstranili iz košarice.

3. Ko ste zaključili z dodajanjem izdelkov v košarico izberite "nadaljuj nakup" in prikazalo vam bo vse trenutno izbrane izdelke v košarici.

4. Preglejte vse izdelke, ki jih imate v košarici. Če želite katerega koli odstraniti, kliknite na gumb 'odstrani' ob njem. Če želite spremeniti količino izbranega izdelka, spremenite zapisano številko količine in kliknite na gumb "osveži". V tem postopku lahko izdelke dodajate, zmanjšujete ali odstranite iz košarice.

5. Ko imate želene izdelke v košarici, kliknite "na blagajno". Izpisal se vam bo naslov prejemnika računa. V kolikor naslova za izstavitev računa v vašem profilu niste zapisali, vas bo sistem opozoril in podatke boste dopolnili v vašem profilu. V tem postopku vas vabimo da si preberete vsebine "Kako poteka postopek plačila".

6. V naslednjem koraku je naveden način plačila, mogoče je le plačilo po predračunu.

7. Za plačilo po predračunu prejmete predračun s povzetkom vašega naročila ter podatki o plačilu na zavedeni e-mail naslov. Predračun je veljaven 3 dni.

8. S klikom na gumb »plačilo po predračunu« potrjujete, da ste pogoje poslovanja prebrali, jih razumete, se z njimi strinjate in jih boste upoštevali.

9. Po izvršenem plačilu, po elektronski pošti ali telefonu prejmete obvestilo, da je blago pripravljeno in ga lahko prevzamete v navedenem prevzemnem mestu, kjer prejmete tudi račun.

10. V primeru, da enega ali več naročenih artiklov ni na zalogi, vam bo zaračunana vrednost izdelkov, ki so na zalogi, za manjkajoči artikel pa vam bo vrnjen denar oziroma vam bo dostavljen drugačen izbrani izdelek v enakem cenovnem razredu.

Bolton Adriatic si pridržuje pravico do spremembe oz. uvedbe drugih načinov plačila od zgoraj navedenih. V primeru, da Bolton Adriatic ne uspe pravočasno popraviti vsebin v spletni trgovini (npr. zaloga blaga, karakteristike blaga, cena ...), bo Bolton Adriatic uporabnika obvestil o morebitnih spremembah in mu omogočil preklic naročila ali zamenjavo naročenega blaga.

Odstop od pogodbe:
Kot kupec imate pravico odstopati od pogodbe v štirinajstih dneh od prevzema blaga tako, da pošljete na naslov Bolton Adriatic, d. o. o., Polje 12, 5290 Šempeter pri Gorici nedvoumno pisno izjavo, da odstopate od pogodbe ali izpolnite priloženi obrazec, ki ga prav tako pošljete na navedeni naslov. Tej pravici se ne morete vnaprej odpovedati. 

Kupec mora blago vrniti v brezhibnem stanju in v originalni embalaži in nespremenjeni količini na naslov: Bolton Adriatic, d. o. o., Polje 12, 5290 Šempeter pri Gorici, nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po pisnem sporočilu o odstopu od pogodbe, pri čemer kupec sam krije neposredne stroške vračila blaga (npr. poštnine). V primeru odstopa od pogodbe, Bolton Adriatic kupcu vrne kupnino v 14 dneh od prejema blaga.

Odgovornost za stvarno napako:
Kupec je dolžan blago pregledati po vrsti in količini takoj ob prevzemu. Kasnejše reklamacije ne bodo upoštevane.

Napaka je stvarna:

1. če izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
2. če izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
3. če izdelek nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
4. če je prodajalec izročil izdelek, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.

Kupec mora Bolton Adriatic o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te in na lastne stroške obvestiti v zakonsko določenem roku ter Bolton Adriatic omogočiti pregled izdelka. Kupec, ki je Bolton Adriatic pravilno obvestil o stvarni napaki, ima pravico zahtevati: 
  • odpravo napake na izdelku ali; 
  • vrnitev dela plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
  • izdelek z napako zamenja z novim brezhibnim izdelkom ali; 
  • vračilo plačanega zneska. 

Pravico do uveljavljanja stvarnih napak natančneje ureja Zakon o varstvu potrošnikov. 

Zaupnost in varovanje osebnih podatkov:
O naši politiki varovanja osebnih podatkov si lahko preberete tukaj

Avtorske pravice:
Vse pravice so pridržane. Prepovedano je spreminjanje, kopiranje, distribucija, oddajanje, prikazovanje, izvajanje, razmnoževanje, objavljanje, licenciranje, ustvarjanje izpeljank, prenašanje ali prodajanje katerih koli podatkov, programske opreme, izdelkov ali storitev, ki so del spletne trgovine klub.boltonadriatic.si razen v primeru izrecne in pisne odobritve s strani Bolton Group oziroma podjetja Bolton Adriatic d.o.o..

Vsa vsebina spletne strani je zaščitena z avtorskimi pravicami. Vsebine (registrirane in neregistrirane blagovne znamke, besedila, slike in ostalo) in vsa programska oprema so last Bolton Group.

Pritožbe
Kupec lahko pošlje pisno pritožbo na naslov Bolton Adriatic, d. o. o., Polje 12, 5290 Šempeter pri Gorici. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Če Bolton Adriatic ne ugodi kupčevi pritožbi, ga obvesti o razlogih za zavrnitev pritožbe in poduči o možnostih nadaljnjega reševanje spora pri pristojnem sodišču po prebivališču/sedežu tožene stranke. 

Pogoji veljajo od 25.05.2018
Priloge: